İptal ve İade Koşulları

Satın aldığım ürünün hasarlı çıkması durumunda ne yapmam gerekiyor ?

Ambalajından arızalı çıkan yeni aldığınız ürünler 30 gün içerisinde bildirilmesi dahilinde “arızalı yeni ürünler” sınıfına girer. Arızalı ürününüzün orijinal ambalajı bozulmamış olması, Üründe yer alan koruma bandının çıkarılmamış olması, çizik, hasar vs. olmaması ve ürünün bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmesi koşuluyla adresimize göndermeniz gerekmektedir. Orijinal kutusu ile ürünü, ürün faturasını ve arıza bilgisini içeren bir yazıyı Best Teknoloji adresi adresine göndermeniz gerekmektedir. Tarafımıza ulaşan ürünler işlemin süresi, değişim ise stoklara bağlı olarak, iade ise yetkili satış sorumlularının vereceği rapora bağlı olarak belirlenir. Teslim edilen ürünün hasarlı çıkması halinde, durumu tespit eder etmez Bize Ulaşın formunu doldurmanızı ya da 0(212) 526 18 62 numaradan bize ulaşmanızı rica ederiz. Kargo firmamızın teslimatı sırasında ürününüzü teslim alırken paketin hasarlı olup olmadığına dikkat etmeniz ve eğer hasarlı ise teslim almamanız gerekmektedir. Tüm teslimat ve yenileme işlemleri imza karşılığı gerçekleştirilmektedir.